Beste Jacqueline
Pasta & zo, wat een fijne ervaring en een echte aanrader. Jacqueline ontzorgd echt. Een voorstel voor het programma, het bedenken van een heerlijk menu met aandacht tot in de details. Heerlijke smaken, mooi gepresenteerd met alle benodigdheden. Wat vooral opviel was de aandacht voor de mensen en de warme gastvrije benadering. Bedankt voor de geweldige verzorging en professionele samenwerking!
Hartelijke groet
Maybritt
